Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!
Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Před výplachem DPF hodnota saze ve filtru 89g. Po výplachu 2g (podle diagnostického přístroje Clip Renault).
Před: spotřeba 6,5 - 6,8 l/100kmaktivní regenerace po cca 200km Po vyjetí přípravků:spotřeba 5,8 l/100kmaktivní regenerace po cca 900kmauto živější